نارسایی مزمن کلیه را می توان درمان
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی مزمن کلیه را می توان درماننارسایی مزمن کلیه را می توان درمان

اگر بیمار در مراحل اولیه نارسایی کلیه است، ارزش کراتینین بسیار بالا است، به طور فعال با درمان همکاری، تحقیق عادات خود را، تهویه مطبوع، ممکن است برای به دست آوردن یک زندگی نسبتا طولانی است. آن را فقط وجود دارد، درمان مناسب می تواند به بهبود آسیب کلیه و ترمیم ضعیف منجر شود، وضعیت بیمار را بدتر خواهد شد به بیماری اورمی امکان پذیر است.

دلیل تفاوت های فردی، یک برنامه درمانی برای هر فرد متفاوت است. درمان کلیدی، آن را مانع فیبروز، سلول های کلیه، آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، سلول های کلیه را از آسیب محافظت می کند، بیشتر محافظت از کلیه ها دیگر صدمه دیده است.

دیالیز می تواند به سرعت به کنترل علائم نارسایی کلیه، اما دیالیز تنها یک راه حل موقت، و دارای عوارض جانبی بسیاری از افراد، کلیه اندام های دفعی از بدن به علت نارسایی کلیه، سموم در بدن تجمع می یابد، بیمار نیاز به انجام دیالیز به پاک کردن بدن از سموم، آن اصل دیالیز برای تمیز کردن سموم از طریق دستگاه در خون، اجازه دهید که کلیه توانایی خود به خود تعمیر از دست دادن است، آن را به بار بر روی کلیه می افزاید، در دراز مدت است که در واقع توسط نارسایی کلیه در بیمار تشدید شده است. و باعث بروز عوارضی شود، عوارض جدی می تواند زندگی بیمار را به خطر اندازد.

بیمارستان ما بهترین درمانی، میکرو چینی Osmotherapy، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیماران با این بیماری بر اساس است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد. به طوری که کلیه را بهبود می یابند

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: